Generative AI and teachers’ perspectives on its implementation in education R Kaplan-Rakowski, K Grotewold, P Hartwick, K Papin Journal of Interactive Learning Research 34 (2), 313-338, 2023 | 42 | 2023 |
A study of vocabulary learning using annotated 360 pictures K Papin, R Kaplan-Rakowski Computer Assisted Language Learning, 1-28, 2022 | 21 | 2022 |
Can 360 virtual reality tasks impact L2 willingness to communicate? K Papin Future-Proof CALL: Language Learning as Exploration and Encounters–Short …, 2018 | 19 | 2018 |
An exploratory analysis of the impact of learners’ first language on vocabulary recall using immersive technologies K Papin, R Kaplan-Rakowski CALL for widening participation: Short papers from EUROCALL 266, 2020 | 13 | 2020 |
L’impact de tâches communicatives de réalité virtuelle sur la volonté de communiquer à l’extérieur de la classe: perceptions d’apprenants de FLS à Montréal K Papin The Canadian Modern Language Review 78 (1), 52-74, 2022 | 9 | 2022 |
Language teachers’ perceptions and use of extended reality R Kaplan-Rakowski, K Papin, PML Hartwick Available at SSRN 4096263, 2022 | 7 | 2022 |
La contribution des tâches de réalité virtuelle au désir de communiquer en français langue seconde à l’extérieur de la salle de classe à Montréal K Papin | 7 | 2020 |
Pronunciation practice in Google Translate: focus on French liaison K Papin, W Cardoso Intelligent CALL, granular systems and learner data: short papers from …, 2022 | 3 | 2022 |
Charlala: Drawing-Supported Language Learning. K Papin CALICO Journal 41 (1), 2024 | | 2024 |
Rétroaction corrective synchrone et écriture collaborative en ligne: perceptions d’enseignants de français langue seconde K Papin, G Michaud Canadian Journal of Applied Linguistics 26 (2), 60-80, 2023 | | 2023 |
«En français, s’ il vous plait»: défis à l’utilisation du français chez les étudiant⋅ e⋅ s internationaux⋅ les à Montréal K Papin Revue des sciences de l’éducation 48 (2), 2022 | | 2022 |
«Avez-vous la carte de points?»: soutenir la volonté de communiquer à l’oral grâce à des tâches de simulation en ligne K Papin La Revue de l’AQEFLS 34 (2), 2021 | | 2021 |
La contribution des tâches de réalité virtuelle au désir de communiquer en français langue seconde à l'extérieur de la salle de classe à Montréal K Papin Université de Montréal, Montréal, 2019 | | 2019 |