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Felix Weber
Title
Cited by
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Year
State-of-the-art and adoption of artificial intelligence in retailing
FD Weber, R Schütte
Digital Policy, Regulation and Governance 21 (3), 264-279, 2019
1532019
A domain-oriented analysis of the impact of machine learning—the case of retailing
F Weber, R Schütte
Big Data and Cognitive Computing 3 (1), 11, 2019
612019
Künstliche Intelligenz für Business Analytics
F Weber
Springer Fachmieden Wiesbaden, 2020
542020
Datengetriebene Entscheidungsfindung aus strategischer und operativer Perspektive im Handel
M Kari, F Weber, R Schütte
Springer, 2019
132019
Streaming analytics—real-time customer satisfaction in Brick-and-Mortar retailing
F Weber
Cybernetics and Automation Control Theory Methods in Intelligent Algorithms …, 2019
82019
Handelsunternehmen 4.0–Digitalisierung durch Daten, Plattformen und Künstliche Intelligenz
R Schütte, F Weber
Künstliche Intelligenz im Dienstleistungsmanagement: Band 1 …, 2021
32021
Digital technologies for pricing problems-a case study on increasing the level of digitization at a leading German retail company
F Weber, R Schütte
The 10th International Multi-Conference on Complexity, Informatics and …, 2019
32019
Digital technologies in wholesaling and retailing
F Weber
Encyclopedia of Organizational Knowledge, Administration, and Technology …, 2021
22021
Simultanes Dynamic Pricing und Placement im Omni-Channel-Handel
F Weber, R Schütte
Integriertes Online-und Offline-Channel-Marketing: Praxisbeispiele und …, 2022
12022
Einsatzoptionen von Machine Learning im Handel
R Schütte, F Weber, M Kari
Big Data Analytics: Grundlagen, Fallbeispiele und Nutzungspotenziale, 117-137, 2021
12021
Big Data und Echtzeitverarbeitung in Handelsunternehmen – Betriebswirtschaftliche Einsatzfelder zur Optimierung von Aufgaben und Entscheidungen
FW R Schütte
Big Data Anwendung und Nutzungspotenziale in der Produktion, 131-168, 2020
12020
Markdown optimization—A taxonomy and realization of the economic decision problem
F Weber, R Schütte
Proceedings of the Computational Methods in Systems and Software, 449-460, 2019
12019
Using Growing Neural Gas Networks for Clustering of Web Data as a Foundation for Marketing Automation in Brick-and-Mortar Retailing
F Weber
Intelligent Systems Applications in Software Engineering: Proceedings of 3rd …, 2019
2019
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Articles 1–13